Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

ikut la weh~

aku gembira borak dengan kau.

lama.penuh topik.tidak bosan.
tiba-tiba kau nak pause. hold.

owh.patut lah perlu hold.
ada cal lain masuk.
mungkin remeh tapi tetap buat kan aku berfikir.

anda semua perlu faham kenapa somebody pause borak dengan anda dan pick up cal in orang lain.
fine.aku tak perlu mara kerana aku ada kesimpulan sendiri.

ala.bukan sekali dua jadi.result nya aku suda biasa.
tidak peduli adalah jalan bagi menjaga hati yang indah.

kau lebih lama kenal dia berbanding aku.
mungkin dari segi itu yang membuat kan aku kalah.
kalah untuk beberapa saat dan menerima kekalahan untuk sepanjang hari.
mungkin sepanjang minggu.tapi tidak mungkin untuk sepanjang tahun.

sekarang aku banyak mengambil langkah tidak peduli untuk elak kan baran menjadi hobi.

0 comments:

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!