Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

bad luck =)

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

adoi..
bengong aku datang lagi..hmm~

aku accident..moto merahku tluka..
26 may..tu tarikh patut diingati.
memang cukup slow da aku bawa..tak fokus..
sebab tu jatuh!
tang corner lagi aku jatuh.. (sib bek aku tak bawa orang)

bia aku luka..jangan moto ku ini~
baru stahun jagung..da bercalar..
adei~
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

sib bek aku yang jatuh sendiri..bukan kete yang langgar aku..
klu kete yang langgar..lagi panas r aku..
mana leh orang len cederakan moto ku ini~






luka yang masih berdarah lagi


p/s- harap ni la last moto ku injured~

0 comments:

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!