Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

si lambat~

sila lah tengok punch kad aku untuk bulan ni...
haha~
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com




banyak gak merah..aku tau sebab nya nape aku slalu lambat..
mungkin sebab umah aku dekat sangat ngan ofis..
tak sampai 7 minit pun klu nek moto~
ofis-mate aku yang umah jauh..ade yang sampai puchong..
awal je datang..
mungkin hipotesis aku betul~
blogger-emoticon.blogspot.com

sebelum aku de moto..aku siap jalan kaki lagi bila tyme balik ofis~
blogger-emoticon.blogspot.com

klu aku cam awal smacam je dalam punch kad..
makna nya...kawan aku yang tolong punch kan...
haha~
(thanks to kak jehan)

bos aku fleksibel..asalkan aku keje cukup 8 jam...
tapi jangan la obvious sangat datang lambat..
agak agak r..
tak kan nak datang kul 10 lak..
tu kira melampau tahap dewa~
bila da dapat betis...jangan mintak peha~
blogger-emoticon.blogspot.com

p/s- da banyak kali kene tegur datang lambat!

2 comments:

CaHaya said...

haha. seronoknya bos tak kisah datang lambat.
tapi, eiiiiii abg dtg lambat!
=P

qe-runk said...

tak de lambat mana pn..
kira awal la tu...
lum lagi klu bos cuti o g oversea..

memang datang awal pastu hilang..
haha~

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!