Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

sangat lama da aku tak berkecimpung dalam menjawab tag somebody..
kali ni aku jawab..sebab die dari oversea.aku kena hargai pemberian die.thanks boss zurin.


a. berikan 1 nickname utk sayer [pemberi award]

hmm..demander! (aku da check google..memang ada word ni..aku ingat kan aku reka je..lala).tapi aku nak ubah skit word tu..jadi demon-der!

why?
sebab die suka tengok and ngorat gal lawa je..yang tak lawa die pas kat orang lain.haha~

b. berikan ucapan kepada pemberi award
terima kasih terhadap tag anda ini..bila ko nak reka award ko sendiri dan bagi kat aku?aku bagi idea..pastikan award ko tu berciri kan MATHS~

c. listkan 6 artis/band yang korunk minat
saya tak suka hiburan! lala~
ni antara yang aku minat..tak mendalam langsung minat aku ni..cuma sekelumit. jadi yang sekelumit ni la yang aku list-kan. enjoy~

i. kamikaze
ii. kristal
iii. boneca
iv. sixth sense
v. aizat
vi.eminem..(tak bape sure~)

d. tag siapa siapa yang berkenaan
tak mo.saya tak sapa nak kawan saya!

1 comments:

+nawzaniruz+ said...

lorr.award dia yang beautiful blog tu.letak cepat award tu.tak complete tag ko ni.hehe

wah.statement.siot je kan.malu la aku.haha

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!