Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

tolong jangan buat!

tolong la korang jangan letak lagu auto-play pada blog korang..
siyes aku tak suka!
tapi blog korang...suka hati korang la..

aku juz bagitahu apa yang aku tak suka..
mungkin ramai yang tak suka gak kot..

hilang mud aku membaca jika tiba-tiba tersentak terdengar lagu ntah dari mana.
ni alasan nya..

1- aku da sedia pasang lagu. lepas tu, bila aku masuk blog cam tu..da bercampur gaul lagu.
2- taste lagu aku dengan taste lagu korang, berbeza.
3- bila da terdengar lagu pada blog korang, dan aku terasa nak pause kan..kena cari button pause..da la kecik button nya..halus..saja korang nak tambah kan power rabun aku! ada blog yang tak de button pause..siot..geram je singgah~
4- aku lagi suka menatap dari segi visual berbanding audio..korang kne ikut nasihat aku ni..haha~

0 comments:

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!